On the road again ( del to)

Fortsettelsen av mitt forrige innlegg, men denne gangen går vi isteden av å kjøre. Det er ca 3 kilometer til sjøsiden. Men de er vakre utsikter til å feste blikket på vei dit. Håper du blir med.

Kornåker

Vill blomster

 Min søte mann, i hvert fall i mine øyne.

 

Vi nærmer oss


Informasjon om stedet

 Jeg har funnet min tvilling søster:)


Noen har mistet hodet?

Vi må først krysse denne broen.

 Og skrive  vårt navn i gjeste boka.


Og nå er vi endelig fremme.

Fin gapahuk
Men jeg vil heller spise på bergene og betrakter den fine utsiken

 Herlig! Føler med som Eva i paradiset, men jeg kan ikke kle meg med fiken blad fordi det er kaldt:)


 Utsikten til høyre sida


Noen er sulten på fisk?

Skal vi ta et bad?

Det ser ut som skyene har det travelt å forandre seg. 

Vakker, ikke sant? Ikke jeg, men bakgrunnen:)

Så ses vi vel igjen?  

JOY


 

6 kommentarer

Siste innlegg