Kjendiser på besøk!

Gode minner:

Jeg har adri trodd i mitt liv at jeg skulle få en mulightet til å treffe kjendiser på arbeid. Men en herlid dag kom. Frivilighets sentral inviterte Stien Ingebrigtsen til å holde konsert på aktivitetsenteret. Og til alles glede, kom han, men ikke alene men med sønnen Christian. Den berømte unge mannen fra A1 band.

Sønnen Christian kom med for å hjelpe faren med lydsystemet. Da ble da enda mer stas:)

Stein Ingebrigtsen har vært berømt i sin i tid også. Han er pensjonist nå, men synger i ny og ne til glede for oss alle.

Det står i Wikipedia: Stein Ingebrigtsen (født 23. august 1945 i Namsos) er en norsk vokalist, gitarist og låtskriver. Stein Ingebrigtsen har hatt suksess på seks språk: norsk, svensk, tysk, engelsk, italiensk og spansk. Han har plateutgivelser i Norge, Sverige, USA, Japan og Tyskland (under artistnavnet Stein Ingersen, på platemerket Telefunken). Han var nominert til Spellemannprisen tre år på rad i 1973-75.

På 70-tallet deltok han på alle (unntatt den første) utgivelsene av plateserien Treff. Treff-serien var ment som en motvekt for det utenlandske presset, med norske artister sine versjoner av internasjonale hits. Her medvirket også Inger Lise Rypdal, Gro Anita Schønn og Dag Spantell.

 Og når kjendisene er på besøk, jeg må selvfølgelig ha et minne med dem. Og her er vi:)

Christian spurte meg hvilket land jeg kom fra. Og da jeg sa at jeg kom fra Filippinene, sa han at de hadde nettopp vært der og holdt konsert. Hyggelig å høre.

De kom en og halv time før konsert, derfor  spurte  jeg dem om de ville gjerne være med å spille bingo sammen med de eldre før konserten. Og alle sammen ble glad da de takket ja.

 

Og hva som var artigst var da Christian vant den første bingo premien. Det synes han var koselig selv om det var bare sjokolade som var premie.

 

Etter konserten ble jeg veldig rørt da han sa at det var hyggelig å hilse på meg og jeg er en dame med mye glede og energi som jeg smitter på andre. Jeg var jo rørt og takket han mye. Jeg sa at jeg skal gjemme det han hadde sagt i mitt hjerte. Jeg takket også han for at han ga sin dyrebare til til glede for de eldre. Det var for meg veldig rørende.

Han har sunget en sang på norsk og en sang på engelsk som han komponerte selv til publikums glede og slik at også  faren kunne  ta en liten pause fordi han sa at han begynner å bli gammel:)

 

Og autografen må jeg  selvfølgelig ha fra Christian

 

 

og fra faren

Avslutter dette innlegget med denne blomster i vasen som jeg pyntet bordet med.

Det var en uforglemmelig dag for meg:)

Repost:)

10 kommentarer

Siste innlegg