Flora og fauna!

Yessss! Jeg sa flora og fauna, men  dyrene som jeg skal vise her lever lever ikke. Jeg bare heklet dem.  Hils på Hønhild. Det var en  eldre dame på aktivitetsenteret der jeg jobber som ga navnet. Og jeg synes det er søt. Hva synes dere?

 

Og denne heter Anton døpt også på aktvietesenteret

Jeg fant disse to en en bok. De er venner

 

Og her bilder av rosene fra buketten jeg kjøpte og bilder av plantene er tatt overalt  hvor jeg ferdes:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ord til ettertanke

Bestemt deg for å begynne i det små,

det kan bli noe mye større

JOY

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg