Min ukjente mann!

Ja, han er liker å være anonymt, men denne gangen jeg skal vise han til hele verden. Vel, egentlig ikke helt.





 

Min mann er en sjømann og er ofte borte og derfor savner jeg  han veldig mye. Og jeg fant en vikar for ham, en uskyldig vikar. Jeg fant han faktisk i en bok:)



 





 

 

 

En sjømanns dokke!





 

Og gjett hvem som sitter ved siden av ham? Det er jo meg! En asiatisk dokke:) Akkurat som meg og min mann.

 



 

Da ble  inspirert til å lage en kopi av min mann:)

 

Jeg begnyte å hekle kroppene og fylte dem med vatt etter hvert og sydde dem sammen.

 

 

Jeg heklet genser, bukse og caps til ham også.

 

 Nå, kan dere hilse på mannen min. Han ser ikke akkurat ut som på bildet, men jeg tror min sjømanns dokke er litt søtere:) Hva synes de?

 

 

 

Vel, det gjenstår bare lage en kone til ham:) Og dere skal på hilse på henne også i neste post. En kopi av meg:)

 

 Ha det så lenge!

JOY

 

 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg