Heklede gryrekluter

 Jeg liker å skape ting med mine hender og jeg synes også at det artig når noen liker det jeg lager. 


I det siste har jeg heklet grytekluter.  Jeg er litt utålmodig.  Liker å bli fort ferdig med det jeg holder på med, dermed jeg hekler mest grytekluter:)

 

Jeg prøvde å hekle ruter til et teppe, men det ble liggende i en eske. Men håper  at jeg får lysten tilbake til å forsette med det en dag.

 

I mellomtiden, hekler jeg blant annet grytekluter.  Jeg bruker mye garnrester, så de blir fargerike. 

 

Pot holder

 joysnotepad.blogspot.com er navnet på min engelske blogg.

 joy's notepad: For the elderly!

 

 

 potholder

 Oppskriftene på disse gryteklutene fant jeg i en hobby bok.

Ha det så lenge!

Joy

10 kommentarer
    1. Hei, jeg er ingen hekler, men det er artig å sjå når dere hekler eller strikker. Fingrene går uten stans, og så prater dere uten stans. I min jobb, satt en sykepleier og strikket på jobben. Pasientene ble så rolig, og så ble dem i så godt hummør, bare av å ligge å sjå på strikkinga. Hun satt og stikket når hun hadde ledige tid, den atmosfæren hun skapte har jeg aldri sett igjen.
      Jeg har jobbet på mange stressplasse, men det har aldri vært i mine tanker at strikking kan skape så mye trygghet. Så en stor honnør til dem som strikker, ikke slutt, men lær dette videre. Ta dette med ut, og synligjør deres ro.
      Mvh.
      Jimmy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg