Latter midt i smerter

I går var det lørdag her på Unicare Helsefort hvor jeg oppholder meg nå for tiden.

Ja, hva man skulle finne på å gjøre på et sted med ukjente mennesker rundt seg uten ansatte. Ledelsen hadde laget et forslag. Vi skulle gå( gjengen jeg er med) rundt omkring for å løse ulike spørsmål som ble hengt overalt. Utstyrt med papir, pen og godt humør dro vi for å lete etter spørsmålene. Fire damer med ulike kunnskaper.

Sola dekket oss med sin lystrålene og den friske brisen avkjølte oss i varmen.

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli glad i disse damene. Fra første gang vi møtes var kjemien på plass. Det er så godt å få kunne snakke med andre som har forståelse på hva man plager med fordi de også har det samme. Men det som var spesiell med denne gjengen var at latteren var der hele tiden. Vi lo av våre skavanker uten å bli såret av det. Vi fortalte hverandre om ulike ting som plaget oss og lyttet og ga råd og hjelpe til med ulike ting som noen trengte hjelp. Det var så mye godhet at jeg virkelig ble veldig rørt. Vi fortalte om familiene våre og gode opplevelsene. Jeg fant ut at vi kan også være lykkelig selv midt i smertene og plagene.

Her er gjengen jeg skulle gå på tur med.

Her er stedene vi har undersøkt

Ved havnen( Hasselvika) 

Kjøpte en caps for å.beskytte meg mot solen:)

Turen til høyden og utsikten og ulike ting som fins rundt omkring. Minner om andre verdenskrig er overalt

Avslutter med dagens ord:

4 kommentarer
    1. En god latter forlenger livet!

      Fine bilder fra turen dere fikk sammen – og det er godt å møte andre som forstår – som man kan snakke med og som har på en måte litt samme situasjon 🙂

      Lykke til videre der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg