Hverdag!

Hver dag er en god dag i følge sitaten. Så uansett om det er sofadag, sykedag, gråtedag, lykkedag, eller en aktiv dag…det er en god dag. Det er opp til oss hvordan vi ser på hverdagen vår.

Kunne vi høre yndlingsmusikken? Jeg tror jeg går glipp av det hverdag. Telefon pipper hele tiden med beskjeder. Ting å gjøre og ikke skal gjøre opptar tankene. Til og med når jeg sover, drømmer jeg mye rart. Jeg skulle ønske jeg blir flinkere til å skru av verden og tankene som krysser på kryss og tvers slik at jeg kan høre yndlingsmusikken for jeg tror der er det fred og ro.

Alenetid….jeg er virkelig bortkjemt når det gjelder det.  Herlig? Noen ganger:)

 

I dag fikk jeg litt glimt av solen. Kanskje jeg skal ta en dans:)  En sofadans:)

Jeg har mye planer….men jeg bearbeider kroppen min. Som oftest, vil ikke den samarbeide. Men….fortsatt, hver dag er en gave:)

Hva slags planer har du i dag?

 

5 kommentarer
    1. Det er noen dager jeg virkelig lengter etter alenetid, og det har jeg gjort i dag. Kjenner på det innimellom, men får jeg noen timer alene, så er det bra det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg