Bursdag

God morgen til deg😊 I dag er det mandag igjen og nye muligheter.

Jeg sov godt i natt. Måtte ta zopiclon denne gagen etter flree netter med bare en eller to tiner søvn. Melantonin som jeg prøvde meg på i flere netter viket bare for en time og jeg er var låken.

I går kjørte jeg og minn mann til byen Trondheim for å besøke hans søster som fyller 60 årsdag i dag. Hun skal ikke feire det sa hun. Men vi spurte om vi kan komme på besøk og hun at det blir hyggelig det.

Tok bilder mens vi venta på ferja

 

 

Været var nydelig da vi kom og vi satt ute og fikk ta bilder av en del av hennes blomster.

Etterpå  serverte hun en god suppe med rundstykker og kaker etterpå.

Det har vært en veldig koselig dag, selv om solen kom bort og begynte det å regne. Så fikk vi begge dele i dag. Regn og sol.

 

Avslutter med dagens ord:

La oss skinne i mørke med Guds lys❤

Hvordan gikk gårsdagen din?

Bruker du å feire rund dager?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg