Bidrag til sommeren

God morgen og håper du får en god dag i dag selv om solen skinner eller ikke.

Siste arbeidsdagen i uka. Dagene har gått så fort, snart er sommeren over. Men før den bli ferdig vil jeg fortsatt prøve å pynte et hjem med sommergrytekluten som jeg nylig laget. Må først hekle den andre delen. Prosjekt neste uka. Får vel ikke tiden å gjøre det i helgen fordi etter arbeid i dag, drar jeg og minn sjømann på besøk til vår datter som bor i Elverum. Jeg gleder meg som en unge. 

 

Enn du? Har du noe å glede deg denne helgen?

Avslutter innlegget med dagens bønn for hver og en:

Takk Gud for hjelp slik at vi kan feste blikkene våre til deg

isteden av verden fristelser, bedrag og ondskap.

Verden kan snurre oss, gjør oss forvirret, gir oss kortvarige lykke,

men Herre takk for at du har noe bedre.

Du kan gi oss hvile og ro, klarhet og evig lykke.

Takk for at vi kan innhente nye krefter og inspirasjon fra Deg

slik skrittene våre vil være faste og sikre. Amen

8 kommentarer
    1. Ja, jeg har også noe jeg gleder meg til 🙂 Skal treffe Etdiktomdagen igjen. I Oslo 🙂 Og det blir sikkert noen uforutsette hyggelige ting også :-)Ha en fin dag og kos deg på besøk <3

    2. Blir nok en koselig helg for dere! Vi skal ikke noe spesielt i helgen, men jeg gleder meg over regnet som vanner åkre og eng. Og at jeg er bittelitt bedre. Alltid noe å glede seg over, og til om man bare ser det. 🙂
      God tur til Elverum!

    3. God morgen <3
      Noen drar sørover og andre drar nordover hehe
      Jeg gleder meg masse til å dra til Trøndelag i morgen. Søndag skal jeg feire bursdagen min sammen med bestemor som også har bursdag 5 august. Bestemor vet ikke at jeg kommer, da hun tror at jeg ikke kommer før til høstferien. Gleder meg masse til å få en bestemorklem igjen. Ellers gleder jeg meg til å spise sodd i dag. Da jeg ikke har spist dette siden mai
      Den grytelappen var veldig fin 🙂 Kos dere masse i Elverum sammen med deres datter <3

    4. Den var kjempefin, og du er bare kjempeflink altså! Kjempekoselig å se alt det fine du lager 🙂 Tusen takk for bønnen, den var kjempefin <3 🙂
      Ja, jeg har mye å glede meg til helgen. Svigermor fyller 85 år i august, og i morgen er det bursdagsselskap for henne. Det gleder jeg meg til 🙂 Jeg reiser i morgen, og skal ha med svigerinnen min (min venninne) og tvillingsønnene deres oppover 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Nydelig og forseggjort klut!! Jeg er født og oppvokst på en plass som heter Øksna – ca ei mil nord for Elverum! Nå bor jeg ca en halv times kjøretur unna! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg