Herlig arbeidsplass

Ikke alle trives med arbeidet sitt og derfor er jeg så takknemlig til å ha et arbeid hvor jeg stortrives og har mulighet til å gi livsglede til de eldre.

I dag var vi ut på tur med dem at med sjøen for å nyte sjøluften og utsikten under kaffekoppen og noe godt at åt!

Vi har sett på den hurtigruten som gikk i leia. 

Det er gapahuk der som ønsket oss velkommen som vi kan benytte i tilfelle det bli regn.

Kikket på småkrabber

 

Plukket villblomster

Gikk tur rundt omkring

I går hadde vi kunst aktivitet hvor de fleste som var over 90 år har vært med på å lage disse. Herlig.

Derfor er jeg så glad i jobben min fordi jeg får gjøre de tingene jeg liker ellers til daglig.

Enn du?

Har du hatt en fin dag?

3 kommentarer
    1. Så herlig 😀 Ja det må være en takknemlig jobb. 🙂 Har jo vært jevnlig på sykehjem de siste årene hos mamma. Og er frivillig med i en gruppe som arrangerer bingo på sykehjemmet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg