Gryteklut

Hei til deg! Hvordan har dagen din gått hittil?

Hos meg har det vært hektisk på arbeid og det er godt å kunne slappe av etter middag. 

Muligens hos deg er det også sol og her i Trøndelag skinner også solen sin varme stråler. Og då er det godt å bevilge seg med is enten soft is, kroneis eller ispinne.

 

Tittelen av blogginnlegget mitt er grytekluten fordi jeg holdt på hekle et par.

Tenke å kombinere med mange ulike farger fordi det er sommer

Min mann spurte om det blir fint og jeg sa at det gjenstår å se

Og resultatet ble slik og mannen min sa det ble fine grytekluter. Jeg heklet et par.

Hva synes du?

Sist søndag var jeg sammen med mine kristnevenner og vi holdt friluftsmøte i Vallersund gård. 

Og jeg som prøver å dele hva jeg har fått inspirasjon fra Guds ord.

Og fra det ene til det andre.

Epletreet i hagen min har endelig blomstret. Håper det blir epler i år. Etter mange år har den ikke ennå produsert et eneste frukt. Bare blomster.

og min vakre rododendron

og noen valmuer

Avslutter innlegget med dagens bønn:

Takk Gud for at du er kilden av livets vann.

Klar som krystall.

Den springer ut fra din trone.

Vannet som sluker vår tørst.

Du er også kilden av livet.

Med deg blir vi også levende.

Vi skal bære mye frukt og mange skal få nyte av fruktene.

Det er også legedom hos Deg og vi kan være friske i ditt nærvær.

Vi er blitt frigjort fra forbannelse og er  tilgitt gjennom Jesus.

Han skal være vårt lys og skal lyse gjennom oss.

Takk!

Ligaya

 

10 kommentarer
    1. Fin og varm dag her i dag..så jeg har bada i sjøen :)) Sommer og softis hører sammen :)) Likte godt di gryteklutene ja..:)) Nydelige blomster og du ser sprudlende og blid ut med hatt der du formidler “budskapet”… <3

    2. Wow! for noen flotte grytekluter! som solen..og som en blomst! Skulle ønske jeg kunne hekle…trenger virkelig noen nye grytekluter…Flotte bilder og du må ha en god kveld i varmen!

    3. dette var virkelig noen vakre grytekluter,helt etter mitt hjerte :=) for jeg elsker farger.Softis er godt,jammen frista du hi hi .Deilige dager og deilig å ha møte ute i det fri når det er så deilig ute

    4. Toini: Tusen takk:)
      Ja, det minner meg også om solen:)
      Jeg liker å hekle, men det går sent pga. vonde armer og tidsklemme:)
      Vi skal ha utlodning når vi skal feire filippinsk indepence day og da tenker jeg at jeg skal donere det:)
      Ha fortsatt en fin kveld:)

    5. Jeg vil ikke at tiden skal å gå. Jeg vil at den skal gå sakte….så det blir tid til å nyte livet.
      Men det er ikke sånn bestanding.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg