On the road again

Hei! Hvordan går det med deg?

Håper dagen din har vært fin:)

Meg er det bare  bra hittil og jeg har tenkt å nyte resten av kvelden. Men, jeg kan vel titte innom bloggverden, for det er jo en del av kosen det:)

Dagen min begynte selvsagt med husvask ettersom det er lørdag. Men ettersom sola skinner, ble jeg og mannen min lokket til å ferdes ute på veien. Og når man er ute på veien, finner man vakre motiver.

Deler noen av bildene  og sitater innimellom bildene:)

 

The future is so powerful and so full of potential that it only comes one day at a time.

Anonymous

Vision is the world’s most desperate need.

There are no hopeless situations, only people who think hopelessly.

Winifred Newman

Do not live in the dreams of others, because you will never get a chance to live yours.

Orlando Echevarria

Dreams are renewable. As long as we keep them alive within us, they are always within reach.

C. Marshall

Without a dream, there is no reason to work.

Without work, there is no reason to dream.

Lee Ayers

 

Be strong and courageous. 

Do not be afraid or terrified because of them, for the Lord your God goes with you.

He will never leave you or forsake you.

Deuteronomy 31:6

Ligaya

 

4 kommentarer
    1. Flotte bilder og flotte sitater…Så deilig at dere fikk dere en tur…det er bedre en å vaske og styre når det er sommer og sol…om dere har det da…Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg