Er i live!

 

Det er ikke sikkert at noen husker meg igjen i denne blogverden…men jeg fikk lyst til  å ta en tur innom bloggen min da jeg ble spurt av en dame som jobber i en avis om hun kunne bruke et av mine bilder som ble publisert i denne bloggen en gang. Det var veldig koselig det da.

Jeg har sikkert gått glipp av mye i blogverden, men livet har vært mer enn krevende og tiden har bare forsvunnet uten at jeg merket det engang. Gammelt er jeg også blitt, men det er jo bare tall. Det er mye igjen som står på min ” bucket list” som jeg har tenkt å gjøre…hvis livet tillater meg det. Norsken min trenger også finpussing fordi den har vel ligget i dvale en stund:)

Det eneste som ikke er forandret i meg er min tro til Gud….

Så jeg avslutter dette innlegget med en bønn:

Takk for en ny dag Herre. Jeg ber for Ditt nærvær til å trenge inn i oss som kulden i dag. Det føles og det merkes. La Din varme fjerne kulden i oss. Jeg ber for at hver og en skal komme til Ditt bord og spise Dine ord som gir næring for vår kropp og sjel. La oss være i stand til å formidle det videre i ord og handlinger. Gi oss visdom til å takle alle utfordringer.

Herre, det er ingen som er umulig for Deg. Så åpne blinde øyne, døve ører og harde hjerter gjennom oss. Bruk oss. La oss gå etter Din plan i våre liv. Lede oss til den. Være åpne kanaler for Deg. La Ditt verk være synlige i oss. Takk for at uansett hindringer, fører du dem til gode for oss. Jeg ber i Jesu navn. Amen

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg