Ektefeller

 

source

God morgen…jeg vil bare ønske deg en god dag og fa deg til å smile med disse uttalelsene bra barnas munn

om ektefeller. Disse er fra en avis tror jeg som min datter har sendt meg:)

Ektefeller

1. Det er en felle der voksne damer går i.

2. Det er en lurefelle som du går i på natten. Du må være 20 år før du går i den, og det er bare politiet som kan redde deg ut av den.

3. Jeg kjenner noen som har en ektefelle. Alle kan gå i den, men det er helst menn som går i den fella og da blir de sinte.

Har dere gått i samme fella? Jeg har gjort det og stortives. Beste fella som fins:)

Ha en fin dag!

Joy

 

 

10 kommentarer
    1. Tihi.. 😉 Litt søt den der.
      Jeg også har nok godt i “fella”. Og jeg må si at jeg er så ufattelig glad og takknemlig for det! <3
      Ønsker deg en fin dag Joy.

    2. Hehehe 😀 Herlig når barna sier sin oppfatning av voksenting 😀
      Jeg gikk i den fella en gang, den som voksne damer går i 😉 Og etter en del år, kom jeg meg løs igjen. Kan jo hende jeg går i den fella igjen en vakker dag. Men det vil tiden vise 🙂 Enn så lenge, synes jeg det er en fin felle da, med mye godt i seg <3

    3. Hahah Barn har virkelig med å så ting på sin måte! ELsker det!
      snakket med et barn i dag som ville fortelle om “bustebartepinn” fra en sang.
      Men sleit så utrolig med og si Bustebartepinn.. så lille finningen ble da og si ” Duste-Martin-Min” haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg