Deilig minner

 

Jeg lengter etter vår og derfor henter jeg frem bildene fra en av kjøreturene som jeg hadde gjort sammen med med min mann i fjor vår..

Det er forfriskende i hvert fall for meg og håper til dere også.

 

 

Avslutter innlegget med dagens tekst og bønn

Faderens ansikt

2 Kor.4:6 For den Gud som bød lyset å skinne ut fra mørket, har latt det skinne i våre hjerter,

for å la kunnskapen om Guds herlighet i Jesu Kristi åsyn skinne fram.

Bønn

Himmelske Far, jeg ber for meg og hver og en som leser dette innlegget

til å ha takknemlige hjerter uansett hvordan vi har det. 

Herre, jeg ber for de som trenger de daglige brød til å finne det hos deg.

Hvis noen ikke har arbeid, jeg ber for at Du åpner muligheten for hver og en.

Jeg ber for de syke til å finne legedom hos Deg og styrke.

La Din helbredelsens kraft virke til oss igjennom.

La oss holde fast på hva Du har lovet. 

At Dine ord er legedom både  for sjelene og  fysiske.

Jeg ber for Din kjærlighet fyller oss i overflod.

Jeg ber i Jesu navn. 

Amen

 

6 kommentarer
    1. Amen. Må vi alltid bli løftet i kjærligheten til Gud. Må vi alltid føle kjærlighet til Gud. Må vi i vanskelige stunder gjøre som du gjør med bildene dine, nemlig trekke bildene fram igjen og glede oss over det som da var.
      Jeg hadde selv noen fine bilturer med mor de siste årene hun levde. Veldig koselig å tenke tilbake på. Og når jeg nå tenker på sånne ting, så tenker jeg at jeg kanskje går igjennom blomsterbloggen min (Sebulon) i dag, og koser meg med å se på bildene jeg tok i fjor sommer. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg