Dagens dagbok

Hei på deg! Nå er det kveld og dagen har vært fin den. Solen skinte og solnedgangen har vært fargerike,

men dette bildet er tatt fra min telefon og resten av bildene og det er ikke så bra..

I dag kledde jeg meg i rødt på arbeid for å markere at det er kjærlighets dag på søndag. 

 

Jeg bakte appelsin kake for de eldre 

Etterpå pakket jeg to gaver, en for morsdag og en for Valentines dag for å markere dagene og til glede for de eldre.

Navnene ble skrevet og vi trakk to vinnere.

Gavene inneholder en liten elefant som jeg hadde laget 

og  heklet kylling eller and. Vinnere ble så glade. 

Etter jobben dro jeg til butikken og kjøpte kjærlighets gave til mann.

Han skal få det på søndag. Han fortjener en gave han også.

Kjøpte også garn for å hekle grytekluter

Etter å spist middag og litt  middagshvil, gikk jeg en tur til kirkegården og besøkte min søster.

Jeg la roser til hennes grav for morsdagen på søndag.

Vakre blomster på kirkegården

og nå skal jeg kose med meg sjokolader som jeg fikk fra min mann.

Det var dagen min. Hva med dagen din? Har du hatt det fint i dag?

JOY

4 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en kjempefin dag du har hatt, og det gjenspeiles i de kjempefine bildene dine 🙂
      Jeg har hatt en kjempefin og koselig dag. Har ryddet og kost opp til helgen, øvd på fløyta, pugget tekster til korkonsert på søndag og ikke minst kost med kattungene <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredagskvled 🙂
      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Så hyggelig det er å høre litt om dagen din! 🙂 Selv opplevde jeg ikke noe spesielt i går. Jeg kjørte meg en tur og fikk gjort noen ærender, men ellers kan jeg ikke huske at jeg gjorde noe spesielt. Jeg prøver å snu døgnet slik at jeg kommer meg i seng i ordentlig tid, men det er vanskelig. Det blir gjerne til at jeg sover litt på dagen. Så dagen gikk, bare. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg