Det føles godt!

Dagen er snart brukt den, men før den sier farvel, ville først sier hello til deg.

I disse dagene begynner blomstene å åpne seg. Ikke mye her hos meg, men litt er jo det.

Så det føles godt å kunne betrakte vårblomstene i hagen min

og solnedgangene

Og til slutt;  det varmet mitt hjerte å få denne blomsterplanten fra en eldre dame som ville vise omtanken.

og denne blomsterbuketten fra en menighet til familien

Enn du? Hvordan har dagen din gått?

Avslutter med dagen bønn

 

                                                                                                       Kjære Far, livet byr på mye utfordringer,

men takk for at Du som er med oss er større enn våre utfordringer.

Du er et trygt vern for hver og en som setter sin lit til Deg.

Takk for Din trofasthet.

La oss ikke svikte Deg i alle våre gjerninger.

Du er en rettferdig Gud.

Hjelp oss til å være rettferdige i alle våre handlinger og i tale.

Jeg ber det i Jesu navn.

JOY

Med ønske om en god kveld til dere!

15 kommentarer
    1. Du kan å se det vakkre i alt. Og trøste deg med det du ser rundt deg. Sette stor pris på omtanken du får. Du er jo bare eit herlig lite og godt menneske. Stor stor klem til deg <3

    2. Nydelige blomster og vakker himmel :)) Hyggelig at du fikk blomster også, viser at folk tenker på deg :))
      Jeg har hatt besøk av en svigerinne i dag…vi spiste lunsj og prata og hygga oss :))
      Håper det går greit med deg etter du mistet søsteren din …Klem<3

    3. Så utrolig koselig at du fikk blomster nå av alle rundt deg <3 Og så nydelig de andre blomstene også 🙂 Jeg kjenner at det er deilig at det er vår nå 🙂 Det spirer og gror overalt og det er nok god for deg også, å se håpet som gror 🙂 KLemmer <3

    4. frodith: Ja, det var godt å gå både blomster og klemmer og gode ord. Det hjelper også å se skjønnheten rundt oss. Det hjelper mot sorgen. Ha en fin kveld til deg min venn:)

    5. annebe: Ja, det var hyggelig med blomster og alt omtanken og våren.
      Artig dag du hadde da også:)
      Takk, det går bra med meg. Prøver i hvert fall å ikke la sørgen knekke meg. lever i håpet at jeg treffer min søster igjen en gang.
      ha en fin kveld til deg Annebe:)

    6. Mange små mirakler der 🙂 Nydelige bilder og vakker bønn 🙂 Takk for gleden i hverdagen 🙂 Ha en god natt min venn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg