Fjelltur!

Heia venner. Etter en strabasiøse fjell klatring i går, ble jeg hjemme i dag for å hvile kropp og sjel. Det verker både her og der. Man merker at man begynner å bli gammel når man har det slik. Det var bare en time klatring oppover, men for meg som har vært i dårlig form, var det en prøve.

Hvorfor gjorde jeg det? Jeg ble jo inspirert av blogg venner som har vært ute en tur og jeg fikk trang til å gjøre det samme. Jeg ringte en venninne og spurte om hun ville være med og heldigvis sa hun ja. 

Det blåste og det var overskyet, men vi tok turen likevel. Venninnen min heter Leny.

 

Vi skulle opp på toppen der det ligger vann over fjellet

 

Tar en liten pust i gåingen

Nesten målet

Må bare klatre denne trappen og oppover igjen

 

oppover

Endelig var vi fremme

Vannet over fjellet. 

Stolt over å kunne klare turen hit!

Vakker utsikt til tross for at det var overskyet

En annen venninne ( Cynthia) kom etterpå

 

Herlig å være på toppen!

Etter turen ble enige om å finne et annet fjell å klatre opp neste helg. Så håper at det blir vær til det.

Enn du? Har du vært på fjell klatring i det siste?

JOY

14 kommentarer
    1. Ikke vært på fjelltur i det siste men det er veldig gøy. Og veldig slitsomt for legger og knær. Verst med knærne synes jeg, får veldig vondt :-/ Og støl som bare det etterpå…Dere så spreke ut da, og bildene supre 🙂 Klemmer <3

    2. Det var itt av ein fjelltur. Kan ikkje skryte av å ha gått slik i fjelelt eg no nei. Vi gjekk bare litt på snøen vi. Her i sogn ahr vi veldig mye snø i fjella enno. Og meir blir det visst. For no snør det tett ute her nede i bygda også. Men til sommeren skal eg å gå ordentlig i fjellet når all snøen er vekke og det er tørt og fint og sol :).
      Skikkelig flink var dere som gjekk så lang og bratt tur. Det gjer godt etterpå. Føler seg både stolt og får brukt kroppen godt. Lykke til med neste fjelltur. No skale g snart ta ein tidlig kveld. God natt vennen

    3. Hei, flinka. Så flink du var 🙂 Herlig å komme til topps 🙂 og så herlig at dere ikke har snø hos deg 🙂 Deilig å bruke kroppen og være i frisk luft. Det heter forresten fjelltur. Fjellklatring er med tau og hjelm 🙂

    4. Det må kalles den vakreste kirke man kan være i 🙂 Skulle ønske jeg kunne si ja, men desverre ikke vært på klatre tur 🙂 Ha en god kveld, og håper kroppen healer fort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg