Mat for kropp og sjel ( Filippinene)

Etter turen til Canyon Cove og den lange kjøreturen på vei hjem, måtte vi stoppe en plass for å spise mat. Og her er stedet vi fant på veien. Her serveres det bare filippinsk mat som jeg savnet mye. Servert på brett  laget av bambuspinner tror jeg og er dekket med banan blad.

Her er jeg sammen med mitt eldste og andre barnebarn.

Min sønn og hans kone med deres yngste barn.

Til slutt kjørte de meg til min mors hus før de dro hjem til seg selv. Jeg skulle være her noen dager.

 

Bildene dagen etterpå utenfor min mors veranda bak i huset.

 

Her er hennes papaya frukt tre

blomstene i hennes hage

Jeg har hatt noen herlige dager hjem til min mor:)

JOY

7 kommentarer
    1. Veldig kjekt å shå. For noen flotte blomster. Gleder eg til neste innlegg. Du må ikkje forsvinne slik flere ganger uten å gi beskjed. Eg blir bekymret for deg eg veit du . Klem

    2. Så nydelig min venn, og må ha vært himmelsk å få være sammen med alle i familien sånn 🙂 Bildene gir et lite glimt av Gud 🙂

    3. Fine bilder 🙂 Så koselig å se familien din, og det huset til moren din 🙂 Så søtt <3 Håper du har hatt en fin dag i dag 🙂 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg