Fantorangen!

Hei mine venner! Hvordan går det med deg/ dere? Har du hatt en trivelig dag? Jeg skulle egentlig være ute en tur i dag, men dagen har gått uten at jeg hadde gjort mye. Hadde redigert og sortert bildene for det meste og heklet og blogget:)

Jeg  har heklet  ferdig” Fantorangen”.

DE som har barn i huset vet vel hvem Fantorangen er. Han er en snabelfin hånddukke som er svært populær hos NRKs yngste seere.

Dukken er en blanding av en elefant og en orangutang. En oppfinnsom og nysgjerrige liten figur som liker å tøyse og gjøre noen sprell, og som elsker sjøbananer.

Kosedyret, sauen Eddi, ( må lage han en dag også) er den aller beste vennen til Fantorangen.

Her er han avbildet i boka

Her er boken jeg hentet oppskriften fra

Jeg hadde ikke lys rød garn, så jeg brukte denne fargen som jeg hadde mye av.

De ulike delene

og vips….er han ferdig laget:) min versjon!

Vel, det tok vel en uke før jeg ble ferdig med han ettersom jeg heklet bare litt om gangen,

men så artig å bli ferdig. Jeg føler meg som barn igjen:)

Hva synes du om han?

JOY

21 kommentarer

Siste innlegg