Minner!

 

Good morning! Har du sovet godt i natt? Husker du mye av det som skjedde i går? Det tror jeg at du gjør:)

Ja, ja. Gode minner er viktige og det er så greit når vi har tatt bilder, for det bringer mer liv i minnenne. 

Da vi var i Praha sist høst kjøpte jeg en del ting som kan minne meg om byen Praha.

Som disse malerier om byen.

Vakker by

Astronomiske klokke

Jeg kjøpte en vegg klokka inspirert av astronomiske klokken. Jeg synes den er litt spesiell.

En snegle laget av krystall. Byen Praha er kjent for sine vakre krystaller.

Julepynt. Har kjøpt egentlig flere, men jeg hadde gitt de bort og det er bare to som ble igjen til meg:)

Enn du? Liker du å ta vare på minner eller kjøpe noe fra forskjellige steder du besøker?

Avslutter innlegget med dagens bønn!

God morn kjære Gud og til deg min venn som leser denne bønnen også.

Bloggverden er en arena hvor vi kan formidle noe til hverandre og til Deg vår Herre.

Det kan være at familie eller venner ikke lese ordene, men Du gjør det Far. 

Takk for at  for at vi kan søke tilflukt  hos Deg. 

Jeg ber for hver og en som lider til å finne hjelp hos Deg.

Minn oss alltid å sette vår lit til Deg.

Takk for livet Du har gitt oss.

Å tilhøre Deg er den beste som kunne skjedd i et menneske liv.

Din kjærlighet er ingen grenser.

Når vi blir redd, kan vi stole på hjelpen fra deg. Du er med oss som tror på Deg 

og vi kan gå gjennom ild og vann med Deg.

Takk for en ny dag igjen Far.

Til ære til Ditt navn. Amen

Ha en fin dag til dere mine blogg venner!

JOY

12 kommentarer
    1. Jeg kjøper gjerne noe kunst fra turer heg også. Jeg VIL til Praha!! Ha en vakker lille julaften. Håper du har fri 🙂 jeg har ikke 😀 klemmer <3

    2. god morgen min venn. Masse fine minner du har bilde av her. Er allti kjekt å ha minner fra flere steder ein har vore. Eg har ein forkjærlighet for griser. Så eg prøver å kjøpe emg ein gris fra kvar plass eg ahr vore på. Og noen eller ein del har eg fått fra andre både fra plasser dei har vore og eller. Hr til og med ein gris på juletreet.
      håper du får ein flott dag. klem

    3. Nydelige minner du hadde tatt med, jeg liker best de i hjerte, men noen ganger er det kos å ha bilde eller ting som bringer fram følelsene igjen 🙂 Ha en velsignet kvelden før kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg