Dagbok!

Hei igjen mine venner! Nå er det kveld igjen og kvelden får meg til å tenke hendelsene som har skjedd i det siste.

I går kveld fikk jeg en god nyhet fra skolen. Vi har fått resultatet av eksamen i Aktiv omsorg  utdanning og det var så artig å se at jeg klarte det. Bestått og med karakter B på eksamen. Koselig. Verdt alt strevet.

Og da kjøpte jeg roser til meg selv:)

Soloppgang i dag var nydelig. Selv om det var kaldt, var det fortsatt vakker.

Soloppgangen en annen dag

 Etter litt blogging på morgenen og husvask, spiste jeg tunfisk salat til lunsjen.

Spiste lett mat pga jeg skulle være med på juleavslutningen i dag på arbeid hvor det   ble servert ribbe med masse godt at åt.

Før folket strømmet inn:)

Og til den kreative delen. Fikk en ide fra denne boken

Har laget Simen skilpadde. Han er blå…kansksje ble blå pga kulden. Hi hi

Originalen er i grønn som dere ser på bildet til venstre. Har laget en slik før og jeg må forandre litt:)

 

Jeg hekler bare i små ting for da blir det fortere ferdig:)

Enn du? Har har du gjort i dag?

Har du hatt en fin dag?

JOY

21 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med B! Nå fortjente du jammen meg roser og enda litt til 🙂
      Nydelige solnedganger 🙂 Hvor bor du i landet?
      Kose deg masse i kveld da 🙂

    2. Gratulerer så mye med vel overstått eksamen Joy,og dette var verdt alt strevet du har lagt ned. Så det er helt klart at disse vakre rosene er du fortjent. Og tunfisk-salaten din så himmelsk god ut og det er noe jeg bruker og bestille meg når jeg er i syden,lett mat som smaker godt:-) Så det var lurt når du skulle på julebord med jobben din. Du stråler som solen og like vakker som vanlig. Vasket gulver i dag selv og nå skal jeg kose meg og se på tv og håpe det ikke er flere triste nyheter og høre på nyhetene. Syntes det har vært nok tragedier og mye leit i det siste og jeg har vondt av dem som sitter igjen over og ha mistet sine kjære barn blant annet. Vi får håpe at det en vakker dag vil bli fred i hele verden. Artig bok du har med heklemønster og det er greit og lage noe som en blir ferdig med. Må du ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Marianne:-))

    3. Hobbystua: tusen takk for gratulasjon:)
      Ja, det er mye trist å se på.tv. Så nettopp en eldre mann som ikke får plass på sykehjemmet for å være sammen med kona si og han selv er dårlig. Det skjærer hjerte mitt. Håper det ordne seg.
      ja, jeg skal også lage kona til Simen skilpadde slik at han ikke kjeder seg:)
      Klem fra meg:)
      Joy

    4. Hei vennen og gratulerer så kjempemasse. Du er no flink da. Rosene var vel fortjent. Kjekt å unne seg sjølv noko når ein syns sjølv ein ahr vore flink. Så det skulle bare mangle.
      Så fin du var i kjolen din.
      For ei artig bok. Den skulle min datter hatt. Kanskje g skal kjøpe den til ho ein gong. Ho liker å hekle småting også. Nydelig simen skilpadde da. Kjekt med ting som blir ferdig fort, men eg liker ikkje å holde med på slikt putle greier hehe. Vi har kvar vårt. Håper du får ein flott dag vennen

    5. gretashobby: Tusen hjertelig takk:)
      Jeg er er en utålmodig dame når det gjelder håndarbeid, derfor jeg velger små arbeid:)
      En annen grunn til det at som barn hadde jeg hverken dokke eller annet leketøy, så nå opplever jeg barndommen igjen med å lage små kosedyr:) Det er jo også populært på arbeid ettersom de ble kjøpy til barnebarn og olderbarn:)
      Men jeg skulle ønske jeg kunne strikke likens som du gjør:)
      Ha en fin dag til deg også:) Jeg jobber hjemme i dag. Fikk oppgave fra sjefen min om å lage en historie med bilder om alt som skjer med de eldre:) Skal legges til Ørland kommune side:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg