Mobil telefon veske!

Det kan være en ide for oss som elsker å ha med mobiltelefon overalt. 

Et tips til julegave?

Ide fra Pinterest.  Jeg tror jeg skal prøve å hekle en i ihvertfall i stille stunder…men når blir det da? Hi hi

手工 生活 钩花 钩针 艺术

 

Kilde

Jeg avslutter innlegget med en kort bønn for deg og meg:)

Kjære Gud, når vi blir utsatt for presset fra alle kanter som den sjøloven på bilde og er er nødt til å ta et vanskelig valg,

hjelp oss til å handle rett.

Gi oss visdom til å takle vanskelige situasjonene og være lydige uansett.

Takk for at det er hjelp å få for hver og en som kommer til Deg.

Jeg ber i Jesu navn.

Amen

JOY

4 kommentarer
    1. God morgen min venn <33 Stikker innom for å ønske deg en herlig lørdag søte, snille deg <33
      Kjempefin mobilveske!! <3 Synes du er så utrolig flink med håndarbeid Joy 🙂 Smart julegaveide er det også .
      Ønsker deg en herlig lørdag min gode venn <3 Klem <3

    2. Jeg lager også mobil-vesker, men ikke SÅ fine som denne. Mine er mye røffere, for jeg kan ikke så mange masker. Her må man kunne lage litt andre masker tror jeg…Og jeg orker ikke lese bruksanvisning. Jeg kan spørre noen om å vise meg i stedet for 🙂 KJempefin var den 🙂 Klemmer <3

    3. frodith: Det ser innviklet ut, men det lar seg sikkert gjøre. Bare tålmodighet som skal til…mmmm jeg har ikke så mye av det heller. Hi hi
      Ønsker deg en deilig lørdag og klem min venn:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg