Skjønnhets søvn!

Hei folkens! Hvordan står det til med dere?  Når det gjelder meg er det litt bedre i dag. Vel, jeg hadde tatt skjønnhets søvn hele gårsdagen, etter en natt uten søvn natt til lørdag pga. sterk hodepine som ikke ville gi seg til tross for at jeg har tatt hodepine tabletter. Jeg sov helt til klokka åtte i dag og etter en deilig søndags frokost tilberedt av min snille mannen, gikk jeg meg en tur ute for å trekke inn frisk luft og hente inn litt energi fra naturen. Riktignok, følte jeg meg litt bedre og klarte å brette sammen klær. Klærne som jeg egentlig skulle strykes, men måtte bare glemme det pga. betennelse i håndleddet. 

Når det er sagt, så deler jeg også inspirerende ord til dere som også inspirerer meg:)

 

                                                           Small Things are God’s Blessings
 
 
                                                                  Secrets of the Sea
 
 
                                                                             Sixties and 60
 
 
                                                                           Sunflowers and Showers
 
 
                                                                      Princess Sassy Pants & Co
 
                                                                                  Kilde
 
Enn du? Hva har du gjort i går? Har du det bra?
Ord til ettertanke:
Life does not have to be perfect to be wonderful. Annete Funicillo
 
Ha en fin dag mine bloggvenner:)
JOY
15 kommentarer
    1. så fint å høre formen din er bedre!
      det er god lesing! Skal si du fikk deg litt mye søvn ja, men det er nok bare godt for kroppen når den ikke er helt i form!!:)
      haha måtte smile litt når jeg såg det siste bildet med snømannen ” i´m cool” 🙂
      Ha en fin fin dag videre og kos deg! =)
      Klem

    2. Så fint at du har blitt bedre, og har fått deg en liten tur ut. Fine sitater også 🙂 Jeg er som i går, dette er nok noe som henger i kroppen litt… Må smøre meg med tålmodighet 🙂 Klemmer <3

    3. Tur i frisk luft og deilig frokost hørtes fint ut ..og bra du har sovet litt mer nå da..slitsomt med dårlig søvn 🙂
      Jeg har så vidt begynnt å finne frem litt julepynt, så skal holde litt på med det i dag 🙂
      Vakkre ord og bilder over her ! Klem fra meg <3

    4. Hei bare innom for så det lå ett innlegg ute herfra og da er det lettere å gå inn fra lap toppen som ikke er noe snill om dagen . Ja uff du har slitt litt med smerter du og du må ha god bedring med håndleddet ikke minst <33 Er bra du fikk sovet ut skikkelig , hjelper på det ;)) Jeg likte de ordene til ettertanke jeg , for jeg er så perfeksjonist . Å det må jeg slutte med 😮 Men ja nå ønsker jeg deg en fin søndag kjære Joy , klem fra meg <33

    5. TaKk. Mens du var her hos meg, var jeg hOs deg:) artig vite hva som skjer med hverandre. Det bygger bro og vennskap. Ha en fin søndag. Jeg tror jeg må sove igjen:) leser blogg gjennom telefon. Kanskje du kan prøve det hvis du har problem med laptoppen?cathrinehenriksen:

    6. Hehe takk selv snille deg , er moro sånt ja og ett vennskap med en god sjel som deg er ikke å forakte nei <33 Det vil jeg gjerne ha :o) Har ikke sånn telefon at jeg greier det , den har jeg lagt bort 😮 Ble så mye vanskeligheter og den slukte penger i tillegg , ja så er jeg litt gammeldags og forstår ikke alt det der med nye mobiler nå om dagen ....Jaja , men du må sove godt da Joy <33 Klem 🙂

    7. Satser på at morgendagen blir enda bedre da, eller i det minste at hodepinen har gitt seg. Leste et sted at man bør være obs på hvor i hodet hodepinen sitter. Er det i pannen, er det et tegn på for lite søvn, er det på siden eller midten av hodet må du spise/drikke mer, og er det bak mot nakken er det grunnet stress. Kanskje det kan være til hjelp? 🙂

    8. Ann: Tusen takk. Det er siden på av hodet. da må jeg vel drikke litt mer fordi jeg spiser nok mat egentlig:) Er bedre nå, selv om ikke er hundre prosent:)
      Ha en fin søndagskveld:)

    9. God morgen søte deg.😊 ja, nok hvile og søvn er veldig viktig for oss mennesker. 🌹så bra at du er i form igen min venn. 🐝
      Ønsker deg en strålende mandag Joy!!🐙klem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg