Farsdag og morsbursdag!

I dag er det farsdag, men faren i huset er fortsatt ombord på båten, men likevel  kjøpte jeg blomsterbukett til ham. Her er den, håper den varer helt til onsdag for da skal han komme hjem. 

Det er nå slik at jeg må alltid savne noen når det feires et eller annet, men slik er livet.

Og her bilde av  faren i huset sammen med meg. Min mann som jeg er så glad i. Den snilleste, romantiske og omtenksomme mann for meg og den beste faren for  datteren vår.

Vil også gratulere min eldste og eneste sønn som bor på Filippinene med farsdagen. 

Jeg er en stolt mor!

Moren min feirer også dagen sin i dag. Barnebarna la ut bilder på facebook slik at jeg fikk kopiere dem. 

Jeg har skrevet navn på alle mine seks barnebarn som besøkte oldemoren deres. Foreldrene er ikke med på bildet, men noen søskenbarn:) 

Gratulerer med dagen mammaen min. Glad i deg og savner deg  veldig mye.

Skulle ønske jeg var der…men du ble jo lykkelig da med familien der likevel.

 

Hva med dere?

Feirer dere farsdagen i dag?

JOY

19 kommentarer
    1. Jeg har jo min far langt unna , men ringer han da :)) Og så flott at mannen kommer neste uke , det blir nok fint . Flott bilde av dere , og dere holder dere jo også veldig spreke da ser det ut som :)) Og sikker på at blomstene holder til da , de var nydelige forresten :o) Gratulerer til mannen din og din sønn <33 Og ikke minst moren din , ser koselig ut å være samlet med alle oldebarna b.l.a da 🙂 Herlig bilde <33

    2. Så koselig å se bilder av de du er glad i, fine folk ser det ut som :)..og blomstene var vakkre de også..de ser så friske ut, så jeg tror de varer til onsdag 🙂 …Klem<3

    3. så kooslig da!!=)
      Koslig og feire slike merkedager som dette synst jeg, at de som har en far kan ha en egen dag for å feire sin egen pappa!! <3 slik det skal være!! 🙂

    4. Hyggelig å se at dere alle tar godt vare på hverandre og husker hverandre selv om avstanden er stor 🙂 Kos blogg !

    5. Jeg har ikke feiret noe farsdag, for pappa er død. Men jeg tok en tur til mamma da 🙂 Og det er en fin dag som vi feiret i mange år. Sånn litt hvertfall 🙂

    6. Så mange flotte bilder av deg og din mann og resten av din familie med mammaen din også. Er nok litt rart for deg og være så langt unna dem,men er godt du har en mann som du venter hjem til uken og med en vakker blomsterbukett som du har kjøpt til han. Det er kjærlighet det:-) Flott sønn har du og jeg får gratulere både din mor og din sønn med bursdag og farsdagen:-) Har hatt mine foreldre til middag og kake her i dag og min pappa fikk med seg en vakker rosebukett hjem nå. Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en ny uke:-)

    7. Dere er skapt for hverandre Joy<3 Ser det lyser masse kjærlighet ut av Øyene deres <3
      Min far traff ei ny dame for 30 år siden, og da kuttet han kontakten med min bror og meg .
      Mamma har heldigvis en samboer som har blitt en god stefar for oss, og er en god bestefar til jentene mine<3
      Ønsker deg en fortsatt finfin kveld, min venn <33 Klem <3

    8. Kjempekoselig å se de fine bildene dine av din flotte familie 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei fortsatt kjempefin og god uke 🙂
      Klem fra Toril

    9. Hvor vondt og samtidig bittersøtt er det ikke å savne noen man er så glad i og som man så gjerne skulle sett oftere? Jeg føler sånn med deg, for det kan ikke være lett å savne noen av sine aller nærmeste som man så gjerne skulle hatt nærere seg til daglig og bare enda mer på merkedager. God klem♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg