Date with my husband!

Yes, det er mandag igjen. Helgen har gått så fort, men likevel synes jeg at jeg hadde opplevd mye, særlig i går søndag da mannen min inviterte meg på middag. Meningen var at vi skulle kjøre en tur til Hasselvika for å spise hos Guri Kunna. Været var med oss. Sola skinte hele veien. Ettersom mannen min som kjørte, fikk jeg mulighet til å knipse bilder. 

Det er vakker hele veien som dere kan se:

Kuene på beite

Mannen med hunden sin, ut på tur

Ishallen i Bjugn kommune

Vann overalt

En hest i vakker eng

en fargerike eng

lupiner hele veien

mer vann

Men da vi kjørte forbi denne fossen, måtte vi bare stoppe for å betrakte underet og ta bilder!

vakkert, ikke sant?

 

Etter flere knipser etterpå kom vi til slutt til Hasselvika, men Guri Kunna restaurant  var stengt.  Åpen bare hver annen søndag. Det var bomtur:(

Et bilde her ifra!

Da er det bare å kjøre igjen for å finne en annen restaurant og vi havnet i Rissa og fant Venezia Pizza og grill som serverer Thai mat blant annet.

Slik ser det ut inne. Det er egentlig et stor lokalet, men jeg fikk ikke ta bilde i helhet fordi det var en del folk der.

Elefant bilder på veggen. Typisk for Thai folket

Til slutt kom middagen…det var deilig

Jeg har som sagt knipset masse bilder, men dette innlegget er allerede lang, så det blir til neste gang igjen:)

Enn du? Hva har du gjort i helgen?

JOY

13 kommentarer
    1. Kjempefine og koselige bilder 🙂 Det var kjempekoselig å se 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Klem fra Toril

    2. Å maten så god ut , synd resturanten var stengt …..men det var jo bra dere fant det andre stedet da =) Så blei det ikke fult så bom tur :p Ja og du ser riktig flott ut der på bildet , nydelig med slike fosser og ellers masse flott natur og vann <33 Flinke deg ;-D Du får nyte denne uken videre du =) Så god mandag til deg :o)

    3. Kjempesmart ide med å knipse bilder når man har sin egen privatsjåfør ..:-D Vi skal kjøre 145 mil en vei i sommerferien, da skal jeg ha kamera på lur..;)) Takk for tipset Joy !:))
      Stor klem til deg min venn <33

    4. Så gøy å se, bra dere fant et åpent spisested når dere skulle
      på date, blir ikke det samme uten mat..:)
      Så fint bilde av deg <3
      Og masse fin natur...og maten så god ut !

    5. Åh, for en aldeles nydelig natur og vakkert sted/steder dere har kjørt – skikkelig fine bilder, drømmer meg helt bort:D Og for en koselig måte å tilbringe Sankthans-dagen på:) Maten så så fin og god ut også, så flott dandert på gøy tallerken:D Bildet av deg var også herlig:D Skrøt faktisk av deg til mine foreldre idag da vi var ute, sa du er så koselig og har så fin og inspirerende blogg som jeg blir i godt humør av, så der fikk du dagens skryt:p

    6. Fromfat2phat: oh! Tusen tusen hjertelig takk. Det virkelig varmer mitt hjerte. Man blir mer inspirert av å blogge når jeg får slike ord. Du er så snill og god!
      Ha fortsatt en fin uke:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg