Hvilken vei vi bør gå?

Dagens bønn for meg og deg:

Gud, jeg ber for at vi skal gå den rettferdighetens vei. Til å være rettferdig i tankene, med ord og handlingene våre. Hjelp oss til å vandre med deg  i tide og utide. Når det er fred og når vi er i krig.  Når det er godt vær og når det stormer.  I tøffe tider som i gode tider.

Jeg ber for at vi ikke skal ta det for gitt din godhet og nåde. Isteden, la det bli et mål for oss å gi ære til ditt navn. Å ta vare på det navnet du har gitt oss. Være lydig hvor en du leder oss.

Jeg ber det i Jesu navn.

Ønsker alle en strålende dag uansett vær:)

JOY

2 kommentarer
    1. Takk for kjempefine og flotte ord fra deg i dag! Det er kjempeviktig å bli ledet på veien man skal gå på, og utføre de oppgavene man blir satt til. Jeg føler min oppgave er å beskytte de som blir mobbet, og det har jeg alltid gjort. Det koster å være den som støtter et mobbeoffer, men det er min oppgave å vise dem nestekjærlighet, og at noen bryr seg.
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Klem fra Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg