På jakt!

Ja, jeg er på jakt, men ikke et  nytt mannfolk og ikke jakte etter dyr heller.

Ordet å jakte er jo et ord hvor man kan bruke til så mange ting…i hvert fall tror jeg det.

Da solen endelig tittet  frem her hos meg, benyttet jeg sjansen til å jakte etter fine motiver som kan gi litt farge her i bloggen min.

I tillegg det er fryd for øynene. Jeg liker selv å se på bildene som andre har tatt slik at jeg kan også få se hvordan det ser ut der de bor.

Nysgjerrige Per…liksom:)

Nei da, det er et ønske inne meg til å se mange vakre steder rundt omkring fordi man skjønner at det ikke går an å reise til alle kroker og hjørner her i verden.

Ja, ja. Nok om det. Jeg kan heller vise frem stedet hvor jeg bor. Her bruker jeg å gå en times tur når været tillater det, for denne damen her er ikke vanntett:)

Bildene ble tatt av  mobil kamera…så det er litt av dårlig kvalitet…men du kan i hvert fall se  skjønnheten likevel. Ikke sant?

 

Plutselig, husket  jeg at jeg skulle jakte etter skyggen min som skal sendes til frodith.blogg.no  og da ble andre jakt denne gangen. 

men hvor var skyggen min?

gjennom plantene…

 

plantene har også skygger…

på stranden… jeg så ut som en gravid dame her, men det var jakken min som var knyttet rundt livet 🙂

Jeg så akkurat ut som planten ved siden av meg. Ha ha

halv kropp da…

hel kropp  i

gjen….nei…må vel prøve igjen…en annen dag:)

Har du vært på jakt noen gang?

Ha en fin dag alle sammen!

JOY

15 kommentarer

Siste innlegg