Heklet hvit hatt!

Etter å ha sloss med ugress i helga og strøket rynkene.. ikke mine men klærne og brukte det resterende hjerne cellene til å lese og lese og håper at jeg husker det jeg leste til eksamen… fikk jeg også tid innimellom til å hekle. 

Denne i hvert fall er tenkt som en hatt….

…og det ble hatt.  Passer utmerket på mitt hode:)

Men det skjærer seg når man skal prøve å hekle uten oppskrift som denne. 

Det ble for kort for meg…tror jeg:)

Med dette ønsker jeg dere en god dag!

Avslutter med dagens bilde og quote!

Angels don’t all come from the sky and not all have wings.

Sometimes they appear in strange shapes, like an animal.

Sometimes, they’re strangers who bringest answers and support.

They’re sometimes difficult to identify with the naked eye.

However, your soul and your heart know.

I would say that some angels don’t realize all power and the impact they have on the lives of others. 

We all have the ability and power to be angels to others.

I try to be one, in my own way.

I’m very grateful to my angels.

They’re very precious to me…and, they inspire me a lot. 

Source

JOY

21 kommentarer

Siste innlegg