Den tredje dag!

Hei venner! Hvor fort tiden går og nå er det helg igjen. Håper at dere har hatt en fin uke.

I hvert fall hadde jeg det.

Denne er den tredje dagen jeg skulle skrive 3 positive ting som har skjedd i mitt liv i det siste etter utfordring fra Rita Marita som er selv en veldig positiv dame med hjerte av gull.

De første positive tingene er blomstene som jeg er så heldig å bli omringet med.

Se på jordbær blomster! Da blir det jordbær i år også!

syrin som dufter godt

pionene mine som blomster for fullt

likedan gressløken

valmue utenfor jobben

Gratis blomster som jeg plukket fra hagen min

den andre positive ting er den vakre himmelen utenfor vinduet mitt som gir glans på hverdagen min.

 

og den tredje…hjemmebakt muffins med kirsebær kompott

Tok noen av disse til turen til Trollskogen sammen med en venninne. Hun likte det veldig godt.

vann refleksjon i trollskogen

Det var mine positive ting i dag. Det har vært artig å kunne være med på denne trenden. Tusen takk Rita Marita.

Håper  at flere blir med på trenden:)

JOY

18 kommentarer

Siste innlegg