I won, I won!

Ja, denne gangen jeg har vunnet noe fra bloggverden!   Livet på Norges beste kant  hadde en konkurranse for noen uker siden i bloggen sin. Jeg var en av dem som har vunnet disse nydelige grå ute  lys som har funnet en plass i bokhyllen min. Men, disse lysene satt jeg også på stuebordet mitt en dag og jeg syntes den passet utmerket der også.  Så takk for Hanne Tove som har ny give aways på gang igjen.. Vær med å delta du også. Kanskje det bli din tur denne gangen:)

 

Så kom da regndråper en dag, og resultatet var ikke så verst heller på bildene:)

og til sist…blomster fra mitt kirsebær tre!

Avslutter med noen ord til ettertanke:

Å være en tjener…

Jesus var Guds tjener.. ( Matteus 12: 15-21)

Jesus helbredet mange, men krevde ikke å bli opphøyet. Han ga isteden ære til Gud. Gud som elsker Jesus. Guds ånd hvilte over ham.

Jesus var Guds budbærer. Det var ikke hans ord som ble hørt på gatene, men Guds ord gjennom han. 

Gud var hans forsvarer, derfor han var ikke redd. Han utførte mirakler med Guds kraft. Derfor opphøyet Gud Jesu navn. Et navn hvor vi kan sette vårt håp til….

Ja…det er håp for oss som ingen ting kan…når Gud er med oss. Vi kan også utrette mye…hvis vi tror….

JOY

11 kommentarer

Siste innlegg