Den snille heksa!

Den snille heksa er ikke meg. Hun var tiltenkt å dukke opp før påske, men jeg rakk ikke å bli ferdig med henne før etter påske.

Her er i hvert fall noen av delene som jeg klippet, sydde  og fylte med vatt. Jeg sydde også kjole og bukse for henne.

 

Etterpå heklet jeg en hatt og hun fikk  en gul strikket genser. Hun fikk navnet Petra fra en eldre dame der jeg jobber.

Hva synes dere om Petra? Jeg tror jeg vil bare kalle henne Petra dokke isteden for den snille heksa.

Meg og Petra.

 

Kanskje noen vil kjøpe Petra på aktivitetsenteret slik at hun kan få et hjem?

Ellers koser hun seg sammen med de eldre. Hun  er med på forskjellige ting som foregår der:)

Avslutter med en vits:

Kjørelæreren til eleven: – Hva med å kjøre litt fortere?’

Med dette tempoet, får vi snart bot for ulovlig parkering.

JOY 

 

26 kommentarer

Siste innlegg