Hva gjør vi om sommeren?

 

Det er vel ikke bare oss som er optatt om sommeren. Dyreverden er jo med på alt som foregår.  Bare se:)

Ut på gata en tur …

” noen må jo passe på endene”

Er på båt tur

poserer foran kamera

Er på reisefot

i buret…

sover

Soler seg

gjøre hagearbeid

Betrakter egen skygge…

er på besøk

på et sykehjem

vil ha kos

stjeler mat

lete etter mat

er nysgjerrig 

går tur

rede for angrep

til småfuglene…

 

flakser avgårde og sier  “ha det bra så lenge! Jeg skal nyte sommeren.”

Enn du? Hva gjør du om sommeren?

JOY

12 kommentarer
    1. Herlig liten oppsummering av dyrenes verden og dyrenes sommer 😀 Jeg koser meg i sola, eller går tur i regnet, eller drar på ferier på fjellet eller til utlandet 🙂 Deilig med sommerferie 🙂 Ha en fin fredag Joy, klemmer <3

    2. Nååh så fine sommerbilder av fine dyr!:)
      Her går sommeren med til venner, reising, dyr, fjell og fjord igrun !:)
      Kjenner jeg gleder meg til sommeren nå! Haha

    3. Mange søte bilder av flotte dyr.
      Men det hundeburet med to huner i så altfor lite ut…
      Planene mine er å kose meg med venner og familie og en liten tur til Sverige.
      Håper du får en flott sommer 😀

    4. lulltove: oi! Jeg er sjøsyk,, så det blir bare en liten fisketur for oss. Så det blir bare hjemme sommer fordi jeg hadde allerede bruk 4 uker av ferien min på filippinene.
      håper å få sett masse bilder fra turene deres da:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg