Påskens gleder!

Yes, jeg har vunnet denne vinflasken fra påskelotteriet på aktivitetsenteret for to dager siden. Artig!

 I dag kom presten og holdt påske andakt for de eldre der jeg jobber. Det var en koselig tid for alle.

En fin avslutning på arbeidsdagen min.

Etter jobben, kjøpte jeg en liten blomster bukett til meg og mannen.

Håper den varer hele påske uken:)

Fint er den i hvert fall, særlig i nærbilde.

Ellers er jeg opptatt med å lage en rosa kjøle til en dokke.

Det blir  en rosa  kjole til en dokke blogger kanskje:)

Det blir snart ferdig. Den trenger krage, armer og noe runder til nede kjolen.

God påske:)

Rød kjole pga påske minne meg om Jesu blod som han hadde ofret for hver og en.

JOY

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg