Sol og varme på stranden!

Fortsettelsen av ferien jeg og familien min tilbrakte på Camayan Beach Resort. La oss se en titt på omgivelsene.

Det var en del folk som var der og badet. Jeg skjønte dem. Jeg lengtet etter å bli våt av sjøvannet  også.

Her var det en del små båter hvor man kunne  leie hvis man hadde lyst å padle litt.

Utsikten foran hotell rommet vårt

Det krydde av apekatter der også. Jeg fikk ta et bilde av en av dem:)

Barnebarna kunne ikke vente mer. De måtte bare skifte til badedraktene og her var de klare til å bade. 

Bestemoren ville selvfølgelig være med på moroen

Bli med du også:) Her badet folket i badedrakt eller i full påkledning. 

Mitt yngste barnebarn Aerith koset seg med å leke i sanden. Hun var redd å være med i vannet.

De koset seg alle sammen:)

Dagen etter var vi på stranden igjen og badet med fiskene rundt oss, som dere kan se i vannet. Det var så herlig. Vi ga dem brødsmuler og de kom.

Men uten mat og drikke duger helten ikke. Jeg viser frem bildene av maten vi fikk servert på hotellet ved stranden i senere innlegg.

Ha det så lenge.

JOY

 

13 kommentarer

Siste innlegg