Camayan Beach Resort

Yes,  her  regner det igjen. Jeg skjønner at vi må ha vann å drikke, så jeg skal ikke klage. Plantene  trenger også regnvannet for å vokse.

For å gjøre hverdagen lysere,  bli med en titt  til et varmere strøk hvor det er  sol nesten året rundt.

Denne plassen heter Camayan Beach Resort hvor jeg tilbrakte fine stunder sammen med familien min på Filippinene.

For å komme hit,  kjørte vi ca 4 timer fra hovedstaden hvor ungene mine bor.

Det er et Hotell med resort ved siden av .

Vi overnattet her!

Inngangen

 

nå er vi inne i Hotellets  område

 

 

Hotell rommet  hvor vi overnattet. Bestilte 3 hotell rom som dette. Har en stor familie.

som dere ser

meg og min eldste sønn

Blomster pike fant blomster i området. Kunne ikke la være å ta bilder av dem.

Vakre blomster, ikke sant?

 

Forsetter neste innlegg

JOY

9 kommentarer

Siste innlegg