Bamsen min!

Jeg har har lyst til å presentere dere  bamsen min! Ja, selv en bestemor som meg kan jo ha en bamse jeg kunne kose med. 

Men før det, la meg fortelle dere dagen min som jeg kan kalle en vidunderlig dag. Det å våkne på morgen med mannen min ved siden av er helt perfekt.  Men han er ikke den bamsen jeg snakker om.

Herlig det også når solen skinner og sprer lys og varme. Man får hver og en til å smile. Ikke sant?

Vel, selv om min man er nettopp kommet hjem, kunne vi ikke holde hverandre i hånden hele dagen. Han hadde mye gjøremål som ventet og jeg måtte dra til arbeid.

Dere som kjenner meg vet  allerede at jeg jobber som aktivitør for de eldre på et sykehjem. En av mine oppgaver er å lage noe av tingene de kunne lage med begrenset bevegelighet.

Gjennom en tid, hadde de klart å strikke en del lapper fra garn rester. Og da er det min oppgave å lage noe av disse tingene slik at vi kunne selge dem . Inntekten går til deres kos i hverdagen.

Slik så det ut etter at jeg sydde dem sammen og fylte med vatt.

ferdig produktet sittende

stående

liggende

Kan dere hjelpe meg å finne navnet til bamsen? 

Forresten, hadde vi en konsert for de eldre i dag. De eldre hadde sunget med, danset sittende og ble berørt av musikken. Det varmer mitt hjerte å se dem så lykkelig.

Ikke nok med det, kom det en arbeids kollega som jobbet frivillig i dag og ga meg til og med et kjøkken håndkle og  en vaske klut som  hun hadde strikket selv. Er ikke jeg heldig da:)

De ga liksom mer energi at jeg fikk lyst til å begynne med vår rengjøring i hagen min etter arbeid.

artig å se at  mine vår blomstene begynner å spire.

Og da er jeg ferdig med disse to blomster bedene.  Resten igjen:) Så jeg  håper at våren blir fin.

Tulipanene er også kommet ut av jorden

Ha det så lenge og nå skal jeg kose med med min ekte bamse:)

JOY

 

6 kommentarer
    1. Fin bamsen ble. Har nok ingen gode forslag til navn, men han ser snill ut, så han må ha et kort,snilt navn som klinger godt synes jeg. Får gå på biblioteket å låne navneboka 😉 Fine vårblomster du har 🙂 God helg med din familie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg