Litt av hvert!

Hei på deg! 

Vel, det er snart helg igjen og jeg tenkte, hva hadde jeg egentlig gjort i det siste?

Jeg har vel gjort det som egentlig jeg liker å gjøre når jeg får mulighet i mellom slagene som denne grytekluten. 

Jeg har bare brukt garn rester og jeg fikk komponert en sommerlig gryteklut.

og en til

I går bakte jeg ananas kake som be servert til de eldre på arbeid.

 Jeg bruker ikke så mye glasur fordi for mye sukker er ikke bra for helse. 

I dag, ble det muffins til alles store glede.

Fotografering er også en del av hverdagen min. Og katten min må være modell, selv om hun sover.

 

Så ble da blomster fotografering over alt. Fant disse orkide på arbeid.

Kunstig blomster er like fin.

Påske blomster på butikken!

Og den fine solnedgangen i dag! Det varierer hele tiden.

 

Men den jeg likte best var  da datteren min kom på besøk og spiste middag sammen med meg. 

Det ble spaghetti. Enkel  middag og lettvint å lage. 

Enn du? Hva har du gjort i det siste dagene? Har du hatt det fint?

Ha det så lenge!

JOY

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg