Viaje Del Sol: Sitio De AMor

Fortsettelsen av  min ferie på Filippinene.

Dagen etter skulle jeg, alle mine barn og barnebarn, min mor og min eldre søster dra til Sitio De Amor for å feire bursdagen til Zimon. Han er  mitt tredje barnebarn. Men den dagen regnet det og det var bare 18 grader. Ettersom vi hadde allerede bestilt og betalt oppholdet på stedet, dro vi allikevel.

Her er Sitio De Amor. En times kjøring fra huset til min mor.

 

Som dere ser, regnet det og vi måtte ha på oss jakker.  Her var vi på vei til et trehus som vi leide for dagen.

 

Her er  trehuset

Vi gikk forbi bassenget som vi skulle egentlig benytte etterpå. Det var ingen som badet. Faktisk, var det bare vi som var der den dagen.

Mine barnebarn kjente litt på vannet og de syntes at det var kaldt. 

Det finnes også en lagune der  hvor man kunne svømme. 

Mine barnebarna  plasket litt der

 

Men det var for kaldt at de endte i badekaret isteden i trehuset. 

Ellers var det jo fint der. Her er hovedhuset hvor vi inntok måltidene.

 

Grønt overalt

Fredelig

masse fine blomster

Her  var middagen vi fikk.

De sultne gjester

Mitt yngste barnebarn smaker på suppen. 

Resten av tiden slappet vi bare av og det var deilig å kunne sove etter en lang reise.

 

Da vi våknet, tok vi fram kaken som vi hadde med oss og sang bursdags sangen til Zimon.

Gratulerer med dagen Zimon

Vi hadde koset oss likevel til tross for regnet. Alle sammen var fornøyde.

Ha det så lenge. Mer eventyr i neste innleggene.

JOY

16 kommentarer

Siste innlegg