Min mor ( Filippinene)

Tilbakeblikk fra min ferie på Filippinene:

Etter en lang reise, kom vi endelig frem hjem hos min mor på Filippinene. Deilig å være hjemme til henne igjen og knytter bånd.  Jeg ga henne en hatt som jeg hadde heklet før jeg dro til Filippinene og hun likte den veldig godt. Det varmet mitt hjerte.

Og hun er fortsatt det samme. Elsker å pusle med plantene:) Hun får plantene til å blomstre.

Soloppgangen er like vakker som før.  Utsikten fra min mors veranda fra baksiden. 

Frisk  luft som forfrisket min sjel. Freden trengte inn og det  var deilig!

 

Det er stille som regel om morgenen.  Det er bare min mor og hennes søster som bor her.

 

Her fikk vi besøk av Lisa, en snill nabo som bruker å hjelpe moren vår med forskjellige ærend.  

Vi snakket om gamle dager som fikk min mor til å le så mye. Herlig å se henne i

en slik tistand fordi hun ler egentlig sjelden.

Lisa hadde med seg vannmelon som var nettopp høstet og den var veldig søt. 

Moren tilberedte stek fisk,  bitter melon salat og ris til middag. Det var deilig å kunne spise igjen maten som moren vår har laget. 

Har vært hos henne noen dager før jeg dro videre for å tilbringe tid sammen med mine barn og barnebarn.

Forresten, mine barnebarn kom også på besøk sammen med deres foreldre!

Her er alle mine barnebarn sammen med meg:) Herlig! Jeg savner dem allerede.

Deler mer i de neste innleggene!

JOY

9 kommentarer

Siste innlegg