Casa San Pablo ( Filippinene)

 

Nei, jeg er ikke på Filipinene nå, men dette innlegget handler om den turen jeg hadde der sist mars måned for å tilbringe tid sammen med familein min der.

På bildet under er min svigerdatter Joan og sønnen min Brian.

 

Vi besøkte denne plassen som heter Casa San Pablo utenfor byen. 

Dette er spisestedet

Inne

Lånte noen bilder fra min datters blog:

http://www.michiphotostory.com/

Maten vi spiste.

Mitt femte barnebarn Ethan elsket ristet brød med smør på

lunsjen: sprøstekt fisk, kylling karri, wok grønnsaker, suppe og en type pudding

kakao tid

Vi leide to rom for å slappe av

Det er blomster overalt og det passer meg best. Jeg elsker jo blomster

Man kan se trefigurer overalt også

Men, det alle likte best var svømming i bassenget

Her er 4 av mine 6 mine barnebarn

 

den eldste barnebarn og meg

tredje barnebarn og min sønn

Mine to døtre på Filippinene og min eldre søster som også bor i Norge vil ikke bade.

Det er godt å slappe av innemellom også

Fra venstre er min mor, to barnebarn, meg og min eldste datter

Svigersønnen og barnebarnet prøvde sykkelen

Det har vært en herlig tid sammen med familien min der. 

Ha det så lenge! Forsetter neste innlegg!

JOY

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg