On the road again!

 

Jeg spurte mannen min om han ville være med igjen å klatre opp til et annet fjell i nærheten, men han takket nei. Han sa at vi kan isteden kjøre en tur  og finne en  gapahuk å tilbringe formiddagen med. Da husket jeg at jeg har vært på en plass hvor det står en vakker gapahuk ved sjøen. Det tar ca halv time å kjøre dit. Etterpå vi må gå ca 3 km til stedet.

 Klokka var åtte på morgenen da vi begynte å kjøre.

 

 

Men på vei dit, så jeg himmelen gjenspeilet seg på sjøvatn, derfor  sa  jeg til mannen min at vi måtte stoppe litt slik at jeg kunne ta bilder.

 

Og det var virkelig himmelsk overalt.

 

 

 

Så det var på tida å kjøre videre, men vent! Det er noen som ville haike tror jeg. En kalv av en elg.

 

 

moren også?

 

hele familien?

 

Nei, de trives vel bedre inne  i skogen:)

 

Mens mannen min kjørte fikk jeg ta mer bilder. Jeg kunne ikke la være å gripe disse uforglemmelig øyeblikkene.

Endelig nærmet vi oss til verdens ende:) Jeg mener til parkeringsplassen før vandringen begynte.

Utsikten til høyre

 

Men vi skulle til venstre….

Fortsetter…

JOY

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg