På toppen av fjellet!

Hi! Hva som  er nytt hos meg i de siste? Egentlig, det er mye som skjer. Har noen dagers ferie, så jeg har tid til pleie kjærligheten. Mannen min som er sjømann er også hjemme, så da er livet herlig.

Vi har hatt noen fine dager og derfor benyttet sjansen til å se oss rundt. Det er mange fine steder i nærmiljø som jeg ennå ikke har sett. Mannen min foreslo å dra til borgklinten. En liten fjell i nærheten.

                                         BYGDEBORGEN PÅ BORGKLINTEN

Ottersbo, øst for Austrått

På borgklinten ligger restene etter et forsvarsverk, en festning fra forhistorisk tid som vi kaller bygdeborg. Trolig er den oppført en gang mellom år 0 og år 600 etter Kristus som et tilfluktssted for bygda rundt. ( Hentet fra :http://www.orland.kommune.no/sitepageview.aspx?articleID=325

 

Kom å bli med en tur og sammen kan vi se dette stedet.  Vi starter her!

 

 Ikke glemme å nyte utsikten hele veien!


 

 


 

 

 Nå begynner vi å klatre opp!

 

 Vi skal se på dette stedet.


oppover



 utsikten

 


 Mannen min er snart på toppen.

 Nydelig utsikt!

 Meg på toppen av fjellet!

 Nede dalen

 


 Sol immellom trærne


Takk for at du ble med på turen!

 

 

JOY

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg